EUROFEST 2016 – informácie

ZAKLADNÉ INFORMÁCIE:

DOKLADY: 

  • Platný cestovný pas, resp. občiansky preukaz.
  • Kartičku poistenca do zahraničia.
  • Cestovné poistenie do zahraničia na šport ( v prípade záujmu budeme zabezpečovať skupinové poistenie) – povinné pre každého účastníka.

 

ČO SO SEBOU:

  • Spacák + karimatka, resp. nafukovačka – žiaci + žiačky.
  • Športové oblečenie + športová obuv, hygienické potreby.
  • Športovú fľašu.
  • Plavky, uterák, opaľovací krém, obuv do vody (kvôli kamennej pláži pri mori)
  • Peniaze „vreckové“ (výška peňazí podľa zváženia rodičov).

 

ČASOVÝ HARMONOGRAM:

  • Predpokladaný odchod zo Stupavy: 2.7.2016 o 7:00 hod. (sobota) – zraz pred ZŠ Stupava o 6:30
  • Predpokladaný príchod do Koperu : 2.7.2016 o 14:00 hod. (sobota).
  • Predpokladaný odchod z Koperu (po vyhodnotení turnaja): 7.7.2016 o 22:00 hod. (štvrtok).
  • Predpokladaný príchod do Stupavy: 8.7.2016 o 6:00 hod. (piatok).

PROGRAM TURNAJA:

  • 2.7.2016 – deň príchodu na Koperu (Slovinsko), Disco party.
  • 3.7.2016 – kvalifikačný hrací deň, Doplnkový program – Otvárací ceremoniál.
  • 4.7.2016 – kvalifikačný hrací deň, Doplnkový program – Kulinársky večer, Disco party.
  • 5.7.2016 – kvalifikačný hrací deň, Doplnkový program – Miss & Mr. Eurofest.
  • 6.7.2016 – kvalifikačný hrací deň, Doplnkový program – Folklórny festival.
  • 7.7.2016- finálový hrací deň, Ukončenie turnaja, odchod družstiev.
  • 8.7.2016 – Príchod na Slovensko.

PRIHLÁSENÉ DRUŽSTVÁ:

Kategórie

  • Mladší dorastenci
  • Mladšie dorastenky
  • Staršie dorastenky
  • Starší žiaci
  • Staršie žiačky
  • Mladšie žiačky
  • Mladší žiaci

Počet hráčov spolu: 82
Počet trénerov spolu: – 10
Počet osôb spolu: – 92

 

UBYTOVANIE A STRAVA:

  • Ubytovanie je zabezpečené v hosteli (dorastenecké družstvá) a v školskej triede (žiacke družstvá) na vlastných matracoch a spacích vakoch.
  • Počas pobytu je zabezpečená strava, t.j. 15 jedál, ktorá sa podáva v školskej reštaurácii, začína večerou v sobotu a končí obedom vo štvrtok.
  • Stravu počas cesty do Koperu a späť si zabezpečí každý účastník sám. Miesto Ubytovania: Dijaški dom Koper Cankarjeva ulica 5, 6000 Koper – Capodistria

ROZPOČET:

Štartovné
150,- EUR za družstvo
počet prihlásených družstiev spolu – 7 družstiev
Štartovné spolu 1050,- EUR – uhrádza klub.  

Doprava:
2 x Autobus.
V cene je zahrnuté aj mýtne, stojné poplatky.
Cena spolu 3000,- EUR s DPH – uhrádza klub.

 

V prípade akýchkoľvek otázok kontaktujte Romana Vigha na tel. č.: +421907 728 359, resp. mail: romanvigh@gmail.com